tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت:بیش از 20 هزار واحد صنفی غیرمجاز در استان فعالیت می کند و از پلیس می خواهیم در خصوص ساماندهی این واحدها به مسئولان کمک کند.

به گزارش ایرنا نورالله حسن زاده چهارشنبه همزمان با هفته نیروی انتظامی در همایش پلیس و امنیت اصناف اهواز گفت:بخش تولید از مقوله های اصلی رونق کشور است، ولی در شرایط حاضر مشکلات عدیده ای در این بخش وجود دارد که فعالیت اقتصادی را با مشکل مواجه کرده است.
حسن زاده از خوزستان به عنوان یکی از استان های صنعتی و دارای جایگاه مطلوب در رونق اقتصادی کشور یاد کرد و گفت:بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این استان رغبت کمتری نشان می دهد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: به دلیل وارد نشدن بخش خصوصی در این استان بیشتر صنایع استان شامل صنایع بزرگ و پایه، دولتی است.
رئیس مرکز بهداشت شرق و غرب اهواز نیز در این همایش با توصیه به همگان در خصوص رعایت نکات ایمنی برای مصونیت از بیماری وبا، گفت:با نزدیک شدن به اربعین حسینی باید کنترل و پیشگیری جدی در این خصوص صورت گیرد.
مهرداد شریفی گفت:سلامت همیشه در کنار امنیت وجود دارد و در بخش سلامت نیز اگر بخواهیم سلامت را به طور کامل عرضه کنیم تنها 25 درصد خواسته مردم را تامین کردیم و مابقی در اثر همکاری بین بخشی محقق می شود.
شریفی در خصوص سلامت و بهداشت در بازار گفت:مشکلاتی در بازار وجود دارد که مواد غذایی فاقد برچسب بهداشت و عرضه این مواد به شهروندان از معضلات جدی است.
وی در خصوص عرضه قلیان در پارک ها نیز بیان کرد:در شهر اهواز عرضه و مصرف قلیان در پارک ها بسیار است و تنها در پارک دولت این شهر 40 هزار جام قلیان جمع آوری شد که فورا 40 هزار جام دیگر جایگزین آن شد.
رئیس مرکز بهداشت شرق و غرب اهواز ادامه داد:این موضوع ها باید از سوی نیروی انتظامی نظارت شود و بر اساس نیازسنجی و اولویت بندی با تغییر نگرش و فرهنگسازی وارد عمل شد.
همایش پلیس و امنیت اصناف در هتل پارس اهواز در هفته ناجا (11 تا 17 مهر) برگزار شد.

برچسب ها: واحد ، صنفی ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار