tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: خانه کشاورز با توجه به گستره استانی اش بعنوان قویترین تشکیلات سازماندهی شده که طبق قانون و بر اساس کمیسیون ماده 10 احزاب از وزارت کشور، دارای حق انتخاب نماینده می باشد تمام توان خود را روی انتخابات خبرگان رهبری گذاشته و بنابر اجماعی که در سطح استان بوجود آمده تلاش جدی داریم حداقل 4 و حداکثر 5 نفر از کرسی های خبرگان رهبری در استان را تا بدست آوردن کرسی حمایت کنیم.
سید فاضل شرفی افزود: قطعا از این تعداد تلاش جدی داریم حدالمقدور 3 نفر چهره جدید و بعضا کسانی باشند که برای اولین بار پا به عرصه انتخابات خبرگان رهبری گذاشته اند.
وی گفت: خانه کشاورز خوزستان با 173 هزار عضو و حدود یک میلیون جمعیت تحت پوشش در استان برای پیشبرد منافع کشاورزان و پیگیری مشکلات کلان کشاورزان و همچنین اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم و شورانگیز نمودن فضای انتخابات ، این امر را در اولویت کاری خود قرار داده است.
  نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: همچنین در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، 7 حوزه انتخابیه در استان خصوصا شهرستان اهواز، عرصه ی رقابت  جامعه کشاورزان استان خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار